torstai 8. syyskuuta 2011

Pennulle nimi O.o

Ei voi olla nimi niin hukassa koiralla xD
Reipas viikko enää, kun vauva on täällä! En halua, että sen nimen kanssa käy samallalailla kuin entisen sekarotuisemme ;D Mietittiin pikkuveljen kanssa sille viikkotolkulle sopivaa nimeä, kunnes äiti totesi, että: "Miksi te vielä sitä nimeä mietitte, kun olette sanonu sitä Nappulaks jo pitkän aikaa?!" Joten Nappula siitä sitten tuli ;D

Mä nyt vaan oon vissiin liian perfektionisti, kun mikään nimi ei oo tarpeeks hyvä ;D
Ja kun ehdottomasti haluan sen olevan lyhyt ja helppo lausua.
Pennun oikea nimi on joko Rapid Master's I'm Angel Of Hope tai Rapid Master's I'm Breeze Of Hope.

Tässä taas omia ehdotelmia... Itselle muistiin lähinnä ;D

Dana     Dina     Disa     Dita    
Iina     Jade 
Lilo     Nala     Nana    Nemi     Nita
Esme (kröhöm, siis miten niin Twilight-fani?)

Aah, onhan tässä vielä aikaa... O.o

5 kommenttia:

  1. Siis oikeesti, joko pentu jo viikon päästä tulee? :D Joko on hakupäivä päätetty? Vaikuttaisi, että ainakin innolla odotat ja oot valmistellut asiaa hartaasti. :)

    Esme voisi olla kiva kutsumanimi, kuten myös Jade on kaunis.. Kyllä sie sitten tiiät viimeistään, kunhan pentu on kotona, että mikä siitä tulee (tai toivotaan ainakin niin:D).

    VastaaPoista
  2. Esme on hyvä!! :D Mulla on joku eläin vielä joskus Sookie. :D
    Meillä oli Esme-niminen hieho mutta sillä kävi poikimisessa niin huonosti että piti lopettaa. :/

    VastaaPoista
  3. Miun koirasta tulee Masa, sitten joskus ;) Tai jos se on tyttö, nii sitten siitä tulee Sylvi!
    Auttoko? Ei varmasti paljoakaan! :D

    VastaaPoista
  4. Esme mustaki.:) Dana, Nita ja Nala ei, ku kaikki omia tuttuja koiria.;)

    VastaaPoista
  5. Tanja, eikö ole hullua, aika meni niin nopeaa!! Viikon päästä lauantaina pitäis suunnata Kauhajoen suuntaan ja tulla kotia pennun kanssa O.o

    Jenni, meillä ei jostain syystä ole yhtään Esme-hiehoa, kun ne on vielä appiukon nimeämiä xD Meiltä löytyy ainaki Eukko, Ennätys ja Etevä :P

    Jonna, mulla oli sillon ekaa mustaterrieriä hommatessa, et se on joko Olga tai Igor ;D Ja Olgahan sieltä tuli! Mä vielä kotimatkalla harkitsin, mut Janne ei antanut mun vaihtaa nimeä. Se meinas, että kun oon niin kauan puhunut Olgasta, et mua harmittaa, jos en laitakaan sitä nimeä!!

    Jonna, varmaan MYY olis eka vaihtoehto, mutta kun Tainalla on Myy ;D Mä oon yrittänyt miettiä kans kaikkien tuttujen koiria, ettei tulis samoja ;D

    Kieltämättä tuo Esme tuntuu tällä hetkellä kivoimmalta, nähtäväksi jää, miten käy ;D

    VastaaPoista