sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Ylläriarvonta!!!

Muutama päivä sitten blogiin ilmoittautui 20. lukija!! Ohhoh!!
Olen tässä miettinyt, että minkälaisen arvonnan laittaisin pystyyn..
Tämänpäiväiset PartyLite-kutsut sai aikaan ajatuksen ;O))

Eli arvonnan palkintona on 10 kpl PartyLite-Tuikkivia!
Laitan siihen eri tuoksuja (ei siis sisällä tuoksuttomia), en tiedä vielä mitä ;D



Arvonnan säännöt:

1. Arvonta alkaa tänään 23.10. ja päättyy perjantaina 28.10.2011 klo 24
2. Arvonta suoritetaan ensi viikonloppuna.
3. Palkinto postitetaan seuraavalla viikolla.
4. Arvontaan voi osallistua kommentoimalla tähän postaukseen.

Saat yhden arvan kommentoimalla tähän postaukseen.
Saat kaksi arpaa, jos olet lisäksi lukija.
Ja huimat kolme arpaa tulee vielä linkittämällä omaan blogiisi!

Muista jättää kommenttiisi tunnistettava nimi/nimimerkki ja kerro samalla, miksi luet tätä blogia? =)

Arpaonnea!!

18 kommenttia:

  1. Jee!! :)

    Mulle kolme arpaa!

    Luen blogia, koska kirjoitat selkeästi ja ollaan tunnettu via internet jo niiin kauan, etten osaa enää olla lukemattakaan :D Ja nyt kun molemmilla on lapsetkin niin on vielä mukavampi seurata teidän elämää!

    VastaaPoista
  2. Kaksi arpaa olis mun saldo.

    Lueskelen tätä törmättyäni blogiisi toisen blogin kautta. Olen kiinnostunut lukemaan aikuisten ihmisten postauksia, nuorempien blogeja kun on netti pullollaan.

    VastaaPoista
  3. Ehkä miunkin täytyy koittaa onneani, vaikkei tuurit ole ihan kohdillaan ollutkaan viime aikoina.. :(

    Oon sentäs joskus Lotossakin jotain voittanut markka-aikana, huimat 60 markkaa ja se oli iso raha pienelle tytölle! :D

    Minulle taitaa nyt onni suosia kolme arpaa, kivaa. En ole aikaisemmin osallistunutkaan mihinkään tällaiseen!

    Itse pidän meitä jo niin vanhoina nettituttuina, että täytyyhän siun blogia lueskella hamaan loppuun asti. Pidän myös asenteestasi elämään ja vaikutat niin mukavalta ihmiseltä, että on oikeastaan harmi ettei olla koskaan törmätty "oikeasti". =)

    VastaaPoista
  4. Kai minäkin osallistun, vaikka en ikinä olekaan mitään voittanut :) Lueskelen tätä blogia aina silloin tällöin, koska aiemmin seurasin kotisivujanne. :) Thalik siis sitä kautta tuttu jo useamman vuoden ajalla.

    VastaaPoista
  5. Miulle kaks arpaa! :)

    En muista minkä hevosblogin kautta löysin tämän, mutta jäin heti lukemaan :) Oma pieni tila maalla on miun unelma, niin on mukava lukea muiden kokemuksia haaveilemastani elämästä!

    VastaaPoista
  6. jee mulle 3 arpaa =)

    Outi, sä olet ihka ensimmäinen lapsuudenystäväni, ja siitä asti on oltu välillä enempi ja välillä vähempi tekemisissä, joten kai tää nyt "kuuluu asiaan" vakoilla teidän elämää tätäKIN kautta :D

    VastaaPoista
  7. Kaks arpaa :) Ainoa blogi jota luen. Tai no luen mä Terhinki :D Tätä kautta on kiva lukea Papun ja teirän kuulumisia.

    VastaaPoista
  8. Minulle kaksi arpaa, rupesin lukemaan blogiasi koska kirjoitat kivoja tekstejä ja postauksissa on kuvia (:

    VastaaPoista
  9. Minulle kaksi arpaa. En ole vielä lukija, mutta katsotaan jos tämä alkaa vaikuttaa mieleeni! Itse olen kiinnostunut hevosista jja kappas niitäkin täältä löytyy! :D
    arpaonnea minulle. ♥

    -anna

    VastaaPoista
  10. Kolme arpaa :)

    Ehdin aika harvoin tiiviisti seuraamaan muiden blogeja, mutta sitten kun kierrän ja luen niin onkin kertynyt paljon luettavaa :)

    Tää on mun ihan eka kerta ku mihinkään näihin blogi-arvontoihin osallistun, nyt siis peukut ja varpaat ristissä että arpaonni suosii ;)

    VastaaPoista
  11. Tulee joskus blogiasi luettua, kun itselläni vaikuttaa olevan sama elämäntilanne. Eli pienet lapset, 2 hevosta, 2 koiraa, 2 pupua.. ja aika loppuu kesken (suomenna: ei pääse tarpeeksi usein ratsastamaan)

    VastaaPoista
  12. mehän ollaan tunnettu jo ihan pienestä asti :) yhteiset harrastukset ja sun juttuja on mukava lueskella..sun blogi kuuluu siihen blogilistaan mitä luen viikoittain :)

    VastaaPoista
  13. Kolome mullekki.

    Ei kai tätä tarkemmin tarvia selitellä, mut ohan sun sivujas tullu seurailtua jo sillon ku Xylene oli mulla vasta hoitoheppana ja sille pidin sivuja :) että sikälim ikäli voi sanoa ni ollaan jo "monta vuotta tunnettu" :)

    VastaaPoista
  14. Mukana 2 arvalla uutena lukijana.Selkeästi kirjoitettu blogi.

    VastaaPoista
  15. Kahdella arvalla olen mukana :)
    onpas ihana voitto <3
    oikein valoista loppusyksyä!

    T: Annika
    annika@esajokinen.net
    yhteydenotot sähköpostiin

    VastaaPoista
  16. Heheiiiii, meinasi mennä kiva arvonta ohi. Syksyisin, pimeinä iltoina, kuluukin paljon kynttilöitä. :)

    Kolmella arvalla mukana. Toivottavasti arpaonni suosii, niin nähtäisiin pian uudestaan!!:) hihih*

    VastaaPoista
  17. Moikka, kahdella arvalla osallistutaan!

    Mielenkiintoista ja elävää tekstiä lukee aina mielellään :)

    VastaaPoista
  18. Kahdella miekin osallistun :)
    Olen lukenut teitä iät ajat (alusta saakka) anonyyminä kun laiskana ei jaksa mihkään lukijaksi ilmoittautua. Viimein senkin sain aikaiseksi. Mukava, aktiivinen blogi ja lukemisesta tullut tapa

    VastaaPoista