maanantai 14. marraskuuta 2011

Hyvää isänpäivää [jälkikäteen]!

Hyvää isänpäivää vielä näin jälkikäteen!
Meidän isänpäivä alkoi normaali aamun tavoin - navetassa ;D Päivällä käytiin mun isää onnittelemassa, pappa teki meille pizzaa =) Saatiin me tietty kakkuakin ;D Käytiin välillä kotona navetoimassa ja illalla mentiin vielä isännän vanhemmille. Nelli oli muuten ihan normaali itsensä, mutta kyllä neiti tuntui aika lämpimälle iholta... Kotona sitten mittasin kuumeen, olihan sitä =( Edellisenäkin päivänä mittailin, kun kuvittelin olevan niin kovin lämmin, mutta ei ollut mitään. Onneksi yö meni hyvin, supon toki sai illalla.
Meidän isäntä sai tosi hyvää täytekakkua - voiko muuta odottaa, kun en sitä itse leiponut xD Kävin törkeästi vaan Justus-myymälästä hakemassa mansikkakakkua ;D En mä flunssaisena olis jaksanut ruveta miettimään mitään täytekakku, kun en muutenkaan ikinä tee kakkua xD Kyllä mä vielä joskus :P

Belinda ja minä 15.7.2004


Askarreltiin lauantaina isänpäiväkortit Nellin kans. Ostin sormiväriä, jota sitten levitin tytön jalkapohjaan ja painoin sen korttiin! Kolme korttia tehtiin, kaikista tuli uniikit ;D Heti tuli sitten mieleen, et tulis varmaan aika kivoja tyynyliinoja tms. kun levittäis jalkapohjiin värin ja käskis kävellä valkoisen tyynyliinan päällä! Noh, jos sitten joskus ;D

Hei muuten, jos jollakin on ylimääräisenä Vallilan Kelohonka-sivuverhot pinkkinä, niin mulle saa tarjota!!! Menin viime viikolla ostamaan niitä Citymarketista, mutta ne maksoikin 49,95 €/kappale. Sydän itki verta taas, kun jätin ne sinne hyllyyn :´( Olis pitäny hakea ne pari kuukautta sitten, kun ne oli tarjouksessa =/ Jotenkin tuntuu vaan, että 100 euroa verhoista on pikkasen liikaa O.o

4 kommenttia:

  1. hei huippuidea toi tyynynpäälliset! Sähän askartelet koko suvulle semmoset joululahjaksi!? :D mahtavaa!

    Ooks muuten kattonu mitä toi Kelohonka-kangas maksais metri-tavarana? jos tekis ite ne verhot?

    ja ne kynttilät, JEE! ja mulla on sulle ne Me&I-housut. Tuuttako te tänne vai me sinne..?! Ens viikolla? Kun tää viikko on jo vähän niinku buukattu. Mut jos TE tuutta tänne, niin maanantaina vois hyvällä tsägällä olla vielä jimin synttärirääppiäisiä jäljellä :D

    VastaaPoista
  2. Öh, mä luulen, että en askartele xD
    Mutta voihan sitä laittaa itelle tavoitteeksi edes ;D

    Mulla ei oo ompelukonetta ees =/
    Mut ainaki Kärkkäisellä ompelun kans olis tullu kalliimmaksi ku valmisverhoina.
    Pitääköhän mun ostaa kangas ja tuoda sulle ne ommeltavaks?!

    Voidaanhan me laittaa tuo maanantai tavoitteeksi, katotaan miten parannutaan täällä päässä! Nelli on vieläkin kuumeessa - tosin eihän se voi enää pitkään olla!!
    Rääppiäiset kuulostas kyl aika hyvältä ;D

    VastaaPoista
  3. joo, ei muutako ostat kankaat, kyllä mä singeröin =) ja ihan kuule pulla-palkalla :D

    VastaaPoista
  4. Kiitos tarjouksesta, rouva ompelija!! Yritän katella, löytyykö täältä jostain pinkkinä sitä kangasta (kun Kärkkäisellä sitä ei ole), niin ruvetaan suunnitteleen ompeluhommia ;D Ja leipomisia :P

    VastaaPoista