keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Luukku 7: Iitan joululahjalista

Rakas joulupukki,

olen ollut tänä vuonna tosi kiltti. Siis tosi kiltti! Mutta älä silti varmista sitä keneltäkään, luota minuun!
Tahtoisin seuraavia asioita joulupaketteihini...


Haluaisin tällaisen Ferplast Atlas -autohäkin. Minun kasvattajallanikin on tällainen ja tiedän, että emäntäni ihastui siihen kovasti (siihen häkkiin siis). Nykyinen boxini rupeaa olemaan jo hieman ahdas (paitsi maatessa), joten haluaisin tällaisen tai jonkin muun vastaavan.
Isännän mielestä näyttelyhäkkini menisi ihan hyvin autossakin, mutta emäntä haluaisi päästä vähemmällä kuskaamisella ja hommata autoon omat kuljetusvermeet ;D


Emäntä osti minulle ennen kotiutumistani muutaman villapaidan, yhden ohuemman paidan ja fleecehaalarin. Mutta eihän se tajunnut, että minä kasvan! Ja kasvan! Joten nyt minulle ei mahdu enää mikään niistä!
Joten joulupukki, toisitko minulle tällaisen mahtavan fleecehaalarin, joka pitää vettä?! Voitko kuvitellakaan hienompaa keksintöä?!


Haluaisin myös tällaisen Kong-lelun. Se kuulemma kestäisi minunkin käyttöni??
Sinne saisi laittaa herkkuja sisälle ja tekemistä riittäisi pitkäksi aikaa!


Haluaisin myös jonkin älypelin, olenhan kuitenkin niin välkky koira! Esimerkiksi jokin tällainen Nina Ottosson älypeli olisi tosi kiva!!
Ja koska hienolla koiralla ei voi koskaan olla liikaa kaulapantoja, haluaisin tuollaisen pinkin Hurtta Lifeguard-pannan. Se auttaisi minua näkymään emännälle tuolla pimeässä, kun juoksen täysiä pitkin pihaa ja emäntä yrittä otsalampun avulla paikallistaa minua!!

Tarvisin myös näyttelytaluttimen ja jonku ihanan pannan sen kaveriksi!!


terveisin kääpiöpinseri Rapid Master's I'm Breeze of Hope eli Iita


p.s. Nämä joululahjaehdotukset löytyy Mustista ja Mirristä!!

4 kommenttia:

  1. Onneksi Iita ei mitään mahottomuuksia pyytele vaan ihan järkeenkäypiä lahjaideoita oli kaikki! ;)

    VastaaPoista
  2. Pitäiskö sun näyttää Jannelle tää postaus?! ;D

    VastaaPoista
  3. Tuollainen autohäkki olisi täälläkin kätevä, tosin ihan sisätiloissa.. :)

    Mukavia toiveita Iitalla! :)

    VastaaPoista
  4. Ja Iita unohti pyytää herkkuja!!
    Ehkä se oletti, et niitä saa joka tapauksessa??

    Kyllä Iita varmasti saa jotain tältä listalta, kun kehtas tän julkaistakin ;D

    Maarit, no varmasti olis :D
    Tai sitten ostat sellaisen metallisen näyttelyhäkin, koirien! Siinäkin mahtuis kissoja pitään tarvittaessa!

    VastaaPoista