tiistai 20. joulukuuta 2011

Luukku 20: pupuneiti Nadja

Lokakuussa 2011

Nadja on pupulaumani kolmas kani.
Se on rodultaan leijonanharjas, tosin ainoa paperiton kanini. Mutta kyllä tämä silti ihan puhdasrotuinen on! Näin molemmat vanhemmat hakiessani sen ;D


10.11.2009

Nadjastahan vois oikeastaan syyttää Terhiä ;) Terhi tiesi, et mä oon himoinnu itelleni mustavalkoista leijonanharjasta. Ja Terhi huomas netissä ilmoituksen, et täällä mun kotikunnassa oli poikasia myynnissä! Ja ilmoitti mulle siitä!! No mä mietin, et enhän mä mitään häviä, jos kysyn, et onko siellä niitä mustia scheckejä - kun ei kuitenkaan ole!! No tietäähän sen miten siinä kävi, eli oli kuin olikin yksi musta scheck ja vielä tyttö vapaana!! Lupasin mennä katsomaan...



27.12.2009

Eräänä päivänä sitten töiden jälkeen kävin katsomassa pupuja. Ja niinku jokainen tietää, et voiko siinä vaiheessa muuta sanoa kuin et "mä tuun hakeen sen poikasen" xD Olisinhan mä saanut mukaan sen vaikka heti, mut muistaakseni piti vielä hakea häkki. Joten kun pupsin asuntoasiat oli hoidettu kotona kuntoon, kävin sit yhtenä 10.11.2009 töiden jälkeen hakemassa penskan! Ja meidän isäntähän oli sillon kovassa flunssassa ja pahalla päällä, kun joutui vain makoilemaan (miehet ON huonoja sairastamaan), niin en jaksanu puhua sille mitään koko kanista xD Kerroin sit joskus jälkeenpäin, kun oltiin menossa sen siskolle kylään, et ai niin, meillä on muuten uus kani ;D Kun tiesin, et sen sisko kuitenki kyselee multa, millanen se uus pupu on ;D


7.2.2010

Nadja on mun kaneista varmaan kaikista ärhäkkäin luonteeltaan ;D Mutta siis Nadja on se, joka käy armottomimmin käteen kiinni, jos sen työntää häkkiin ;O) Mutta se on oppinut, ettei saa ruokakuppia ennenkuin se menee omaan pesämökkiinsä odottamaan. Sillä tavalla suojelen omia käsiäni ;O)


Tuomarin pöydällä

Nadja on ollut myös pet show'ssa mukana, eikä ole purrut ketään ;D
Kaiken hauskinta tässä on se, että se sai käsiteltävyydestä erikoispalkinnon!! Meinas vähän naurattaa ;D Mutta sieltä täytyy löytyä sellaista rohkeutta takaa, että se tuomarin käsittelyssä ei pelännyt!

3 kommenttia:

  1. Nadja on ähkäkän söpö. :) Teilläkin harrastetaan tätä "niin joo, meil on muutes sit..." meillä myös. Mutta monesti jätän sanomatta ja jos tulee kyselyitä niin "sehän on ollut siinä ikuisuuden". Tosin esineistä ja huonekaluista, ei eläimistä. hih*

    VastaaPoista
  2. Hä. Voi ei. Tarkoitin ärhäkän söpö eikä ähkäkän. :)))

    VastaaPoista
  3. Hei, mä kyl arvasin heti, mitä tarkotit ;O)) Ja kyllä, ärhäkkä sekä söpö!

    Joo, joskus on vaan pakko käyttää tuota "Ai niin muuten...!"

    VastaaPoista