tiistai 5. kesäkuuta 2012

Nellin Schleichit :D



Tässäpä meidän Nellin tämänhetkinen Schleich-kokoelma :D Nämä on myös äidin mieleen, kun ovat niin aidon näköisiä ;O) Ja kestäviä ihan leikkiäkin! Nelli on saanut myös joulu- ja synttärilahjaks muutamia ja myönnän, minä ostan melkein joka kerta Kärkkäiseltä uuden ;O)

Tänään käytiin Kärkkäisellä vähän kaatumassa olevia seiniä paossa (kotiäidit tietää!) ja Nelli huomas tuon ponikärryt-paketin. Nelli on Schleich-kuvastosta sitä näyttänyt mulle monta kertaa ja kun se sieltä alahyllyltä pisti silmään, niin arvatkaas sainko vaihdettua sitä yksittäiseen hevoseen?! No en xD Mutta olkoon ponikärrypaketti nyt sitten meidän synttärilahja Nellille, kun ei vielä mitään ihmeempää oltu ostettu ;D

Kuvassa takarivissä vasemmalta oikealle:
holsteinsonni, holsteinlehmä, simmental-lehmä, hannoverinhevostamma, lipizzaruuna, knabstrupinhevosori, friisiläisori, tinkeritamma, clydesdalenori.
Eturivissä vasemmalta oikealle:
holsteinlehmä, shetlanninponitamma + kärryt, hevosenhoitaja, clydesdalevarsa, arabitamma ja arabiori.
Ja mustavalkoinen istuva kissa unohtu kuvasta!


p.s.  Oon pyöritelly Kärkkäisellä varmaan sata kertaa toppaloimia.. Siellä kun on ollut muutama Eurohunterin fullneck-toppis puoleen hintaan.. Nyt siellä oli enää yks 135 cm jäljellä, joten viimein sit päätin ostaa sen. Koska mä tarviin joka tapauksessa toisellekin hevoselle sellaisen. Maksoi huimat 49 euroa.

kuva: Valjaspuoti

4 kommenttia:

  1. Heh, siinähän on jo mukava kokoelma, ainaki isompi ku mulla xD Se mun kylmäverivarsa on tuo clydesdale mikä sul.. Nellilläki! ;)

    VastaaPoista
  2. Ihania.Sain ekan omani kun Thalik lähti sulle ni Miikka toi arabin mulle jos vaikka ikävä olisi liian suuri :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niin =) Muistan, kun sanoit, et Miikka toi sulle arabin sillon =)
      Meillä sen arabin nimi onkin Thalik, onhan se ihan Thalikin näköinenkin ;O)

      Poista